måndag, mars 30, 2009

Framåt!

Idag var det Heden som hägrade igen. Vi nötte i flera timmar, tiden rann iväg och vips så var det dags att packa ihop... Har åstakommit en hel del iaf och är nu uppe i 9 HELA sidor på vår uppsats. Imorn är det deadline klockan 12 och vi måste då lämna ifrån oss det vi har. På torsdag ska vi ha grupphandledning och till dess även läsa någon annans uppsats, som ska kommenteras.

Har läst lite på en engelsk artikell i kväll eftersom jag hade mardrömmar om sådanna härom natten... Om en månad ska jag ha skrivit klart analyser på 2 avhandlingar, samt nåt om en engelsk artikel. Jag ska även ha skrivit en framåtblick utifrån mina VFU upplevelser.. Hur sjutton ska jag komma ihåg vad som hände där och vad jag ska blicka frammåt mot? SUCK! Jaja... Bara att ta tag i.. Nån gång...

Tjingeling!!

1 kommentar:

Angelica sa...

Å gash! Vad mycket det låter, jag börjar gruva mig inför hösten nu ..