torsdag, januari 27, 2011

Pust å stön...

Jobbig dag. Men det är väl så det är ibland. Saker blir bara inte som de ska alltid. Tror min rening av kroppen börjar ge effekt iaf. Känns bättre inbillar jag mig. Kanske därför man bryter ihop ibland oxå. När man är uppstressad över saker en längre tid och de släpper alltså.

Åkte nästan två varv i längdspåret ikväll. Eftersom humöret inte var det bästa innan började jag nästan grina när jag började åka eftersom vallan inte var så bra. Skam den som ger sig! Bit ihop och kämpa vidare! Det där med valla skulle jag gärna ha nån anställd som fixade...

Imorn har jag min korta fredag. Perfekt när lönen är färsk och jag eventuellt ska stanna i Bollnäs till efter 16 iaf! Fast jag vill nog spara mina pengar nu när Thailand närmar sig med stormsteg, IKEA hägrar och Peugeoten är trasig... Ja, just det, det var hämta nya delar till Peugeoten som var uppdraget efter jobbet imorn... Hej då lönen!

Tack och god natt!

Inga kommentarer: