onsdag, februari 02, 2011

miljonär!

Igår när Jens och jag satt å åt mat ringde telefonen. Eftersom jag nyss hade struntat i att svara på mobilen (eftersom jag åt) trodde jag att det var samma som ringde på hemtelefonen (har ingen nr. pres). Tänkte att det måste vara nåt viktigt därför svarade jag.

Gissa om jag blev hyper när den i luren presenterar sig som "Rasmus" (eller nåt) från Svenska postkodlotteriet YES! Tänkte jag nu har jag vunnit STORKOVAN äntligen!!! Tyvärr så var det inte så roligt. Rasmus (eller vad han nu hette) ville bara informera om årets vinstplan, samt pracka på mig ännu en lott. För då har man större chans att vinna, dessutom dubblas vinsten. Men se där, den gick jag inte på! 150 kr i månaden räcker gott och väl för mig. Det är mina "sluta snusa" pengar. Jag förklarade lite snällt att jag har väldigt höga csn lån och 150 kr i månaden därför är mycket pengar för mig. "Rasmus" lät lite fundersam på denna förklaring men hoppades att jag skulle vinna på min enda lott iaf! Hahaha..

Tycker att det är lite synd ändå. Jag hade förtjänat att vinna en massa pengar. Faktiskt!

Inga kommentarer: