torsdag, januari 20, 2011

Love!

Har stressat sen sekunden jag skulle åka till jobbet idag. Hittade inte nycklarna, tappade lådlocket på kontakten till hallampan så den gick sönder(... igen...) när jag letade. Sprang runt som en galning och var förbannad, hittade inga nycklar. Gick ut till bilen, där var nycklarna! BRA gjort!

Dagen fortsatte vara galen även på jobbet (vägen dit var tack och lov lugn och fokuserad) fart och fläkt och mycket blev gjort. Hade medarbetarsamtal i över en timme innan jag slutade, det gick oxå bra. Stannade till på stan och köpte nödvändigheter på HK innan jag styrde kosan hemåt.

När jag väl kom hem står ett paket och all post utanför ytterdörren! Jag ÄLSKAR lantbrevbäraren som var snäll nog att åka in till mitt hus (!) med paketet som var för stort för brevlådan, så jag slapp åka till Edsbyn för att hämta! Love Love Love

Här är klänningarna jag fick från Bravissimo idag! Satt perfekt båda, så det blir bra att ha i Thailand. (Bilderna är hämtade från länken)




Inga kommentarer: