fredag, mars 30, 2012

VILL

Skulle vilja sy klart klänningen till S nu så att jag slipper ha dåligt samvete.. Skulle vilja införskaffa nya ramar så att jag kan rama in nån av bilderna på Pipen som S tog i söndags. Det är mycket man vill ibland, men inte hinner med.. Av nån konstig anledning går dagarna av sig själv och tiden försvinner. Passar på att äta när Pipen sover, däremellan måste det tvättas och hängas och diskas och plockas. Sen sitter jag stor del av tiden fast med henne när hon ska äta. Inte kan jag låta bli att bara ligga och titta på henne ibland heller. Så måste även jag passa på att sova ibland när hon sover.

Idag har jag lyckats komma ut på en promenad med vagnen iaf. Har varit lite dålig på det. Självklart hann jag bara köra ut vagnen utanför ytterdörren så började det störthagla... Skam den som ger sig av lite dåligt väder tänkte jag! In å hämta regnskyddet till vagnen och hann få på det på vagnen så slutade haglet...

Äh! Vem vet. Jag kanske hinner upp och sicksacka lite klänningsdelar nu, hon verkar sova skönt där ute!

Inga kommentarer: