onsdag, mars 14, 2012

BH-problematiken...

Fick åka in till Bollnäs idag för ytterligare blodprov på Pipen (gulsotsvärden för höga när vi blev utskrivna från Falun..). Tänkte att jag skulle passa på att kolla på amningsBH när vi ändå var i stan. Man skulle ju kunna tro att amningsBHar skulle finnas i stora storlekar - även i så simpla affärer som Lindex och Kappahl - ack så jag bedrog mig...

Största storleken på Lindex var en E-kupa. E-kupa är ju superlitet för mig i vanliga fall, så där gick jag ju på en nit. Bh:n i fråga var dessutom ful och ruskigt dyr - typ 400 spänn. På Kappahl var läget ännu värre, deras bhar gick upp till D eller om det var DD.

Så det fick helt enkelt bli ett snabbesök till England istället... LOVE BRAVISSIMO!

2 kommentarer:

emilie sa...

Vilket bekymmer det där är... Ska jag öppna en filial i Bollnäs ändå kanske ;) Förresten kollade du inte Eves, har inte dem nått?

Farida sa...

om man vill lägga ut dubbla priset mot vad jag betalar för de på bravissimo så kan man ju gå dit... :S