fredag, mars 11, 2011

Har haft en tuff natt. Drömt en massa sjukt och vaknat om vart annat. 02.45 Vaknade jag och kunde inte somna om. Kom efter ett tag på att jag glömt att ta ducoraldos nr 2... Så jag klev upp och tog den... (man fick inte ta den om man hade inflamation i kroppen med feber och man kan ju undra om det inte var just feber jag hade i natt....)

Mådde piss vid 7 imorse men kunde inte sova mer. Så jag klev upp och drack lite alvedonbrus och glåma på tv ett tag. Jordbävning utanför Japan och tsunamivarning utfärdat... Naturkatastrofer är lite läskiga tycker jag.

Mitt på dagen mådde jag så pass bra att jag vågade mig in till stan! Köpte ny kamera på Expert



Det blev en liten canon ixus 105 jag är hittills mycket nöjd med köpet eftersom jag fick en bok (värd ca 300kr) med! Alla köp är ju bra om man får en bok med =P

Inga kommentarer: