tisdag, november 02, 2010

snurrigt

Lyckades riktigt duktigt med att göra eld imorse! Tänk vilka små saker som kan göra mig lycklig ibland. Värre med ont i ryggen, början till halsont och begynnande huvudvärk hela dagen... Att jag sen surrar är kanske inte konstigt. Skulle svänga in på ica innan jag åkte hem. Jag åkte hem å var hemma en halvtimme innan jag kom ihåg att jag skulle till affären... När jag skulle låsa upp husdörren funderade jag länge varför bilnyckeln inte fungerade i låset... När jag väl kom ihåg att åka på ica funderade jag varför jag var där.

Efter mycket om och men lyckades jag till slut både fixa det jag skulle handla, hämta posten, låsa upp dörren, ge katten mat, fixa mat till mig å jens, vila en stund, klä om och åka på yoga i alfta! Inte illa pinkat på jag säga!


Kanske nåt att fundera på?

1 kommentar:

emilie sa...

mmm, om ni förtär den sortens svamp på jobet förstår jag ditt förvirrade tillstånd, ryggontet också!