söndag, september 05, 2010

misshandel...

Fy vad jag misshandlar min kropp ibland. Fredag på parken resulterade i en svår lördag. Sov till efter 12 och stannade inne så länge det gick. Är inte det misshandel så säg! Vädret var ju underbart, men jag hade ingen större lust att vara ute. Solen var för stark och mina solbrillor ligger nog på jobbet... Fortsatte lördagen med en kräftskiva. Det var trevligt. Cyklade hem. Lite plus i kanten för den bragden iaf!

Vaknade tidigt imorse, med tanke på hur lördagen spenderades. Klev upp, insåg att inget fanns att äta till frukost. Bakade scones med vatten eftersom vi aldrig har mjölk hemma... Medan de var i ugnen fick dammsugaren lite motion, likaså tvättmaskinen. Sconesen gick att äta. Sen var det dags för den trevliga söndagsspringturen med Emma. Idag fick vi sällskap av Kiki och Erik. Svettades som en idiot redan innan vi började springa. Bra jag skött kroppen i helgen. Bättring till veckan kanske...

Imorn blir det hoppträning iaf. Det känns bra att börja veckan med något positivt!

Inga kommentarer: