torsdag, april 12, 2012

Eltandborste

Igår ringde ett sånt där "Ånej det är en försäljare eller nåt"-nr till mig. Men jag kan ju inte låta bli att svara ibland, det kan ju vara nån trevlig undersökning. (Var faktiskt med i en undersökning härom dagen, tycker att det är rätt kul ibland) Men åter till samtalet igår.. Jag svarade och en tråkig kvinna började prata om nåt tandhygienföretag och sa att jag som tack för att jag svarade på frågor om tandhygien förut så skulle de skicka en eltandborste till mig om jag ville betala frakten på 69 kr.

När sjutton var jag med i en sån undersökning tänkte jag, men som sagt det är ju inte omöjligt eftersom jag då och då är med i diverse undersökningar... När hon kom fram till punkten om till vilken adress de skulle skicka denna tandborste (självklart vill jag ha en eltandborste för 69 kr!) så hade hon backsveden som min adress. Inte konstigt att jag inte mindes den undersökningen! Kan tyckas att det är lite väl sent att skicka tackgåvor flera år efteråt, så jag hoppas att jag inte är grundlurad på en massa pengar (man vet ju aldrig)...

Så nu är det bara att invänta eltandborsten! Frakten kan jag ju betala med vinsten från postkodlotteriet där jag vann igen härom dagen! =)

Inga kommentarer: