fredag, december 09, 2011

Ensamma jag..

Återigen en fredag som ska spenderas på egen hand. Frågan är vad jag ska hitta på med mina inflammerade bihålor i ensamheten... Frågan är vad jag ska hitta på att äta för middag i ensamheten. Ibland är det skönt i ensamheten, men ibland vill jag faktiskt ha lite sällskap!

Imorn är det tänkt att vi ska åka norröver. Imorn är det självklart utfärdat klass 2 varningar ute efter norrlandskusten. Just så var det förra vintern när vi skulle åka oxå, så då ställde vi in och ovädret var inte så farligt innan det var färdigt. Så jag tror att planen fortfarande är att vi åker.

Först ska jag skjutsa Jens till bussen som tar honom till kvällens julbord. Sen ska jag vara ensam. Sen får jag väl snällt hämta upp Jens efter julbordet oxå...

Detta är fredagsmys det...

Inga kommentarer: