söndag, september 25, 2011

Söndag igen!

Söndag igen... Konstigt att tiden kan gå så fort och samtidigt så långsamt som den gör. För jag tycker att veckorna segar sig fram, samtidigt som det ofta är söndag.

Har spenderat helgen med att putsa lite fönster, strukit gardiner, tvättat gardiner och hängt upp lite nya. Blivit bortskämd med mat hos svärmor både lördag och söndag (ska snart åka för att få i mig dagens ranson alltså).

Imorn är det måndag och just den dagen för 25 år sedan blev jag storasyster. 2,5 år gammal var jag avundsjuk på min lillebror som hade snopp och tyckte att jag oxå kunde få en! Trodde det fanns att köpa på ica i kilafors. Nu vet jag bättre. Det finns inte snoppar att köpa på ica, men jag har hört talas om andra affärer som säljer! ;)

Dags att åka på middag!

2 kommentarer:

emilie sa...

Hahaha, ja jag kommer ihåg när du va helt galen å ville åka till ICA marknad i kilafors...

Men vart kan man köpa sånna??? =0

MammaKarin sa...

Fredde tror att vi köpt han på ICA
:-)