måndag, september 05, 2011

Mysterium

Nu har det åkt lastbilar förbi här fullastade med grus i en veckas tid. Uppför backen. Ner för backen kommer samma lastbilar tillbaka tomma. Vart åker de med allt grus och varför?

När man är sjuk hinner man fundera på mycket här i livet...

Katten har nu stirrat surt på mig i 3 timmar för att jag inte ger henne mat nån gång. Så fort jag rör mig springer hon efter mig och skriker irriterat. Vad är det för fel på henne?

Fick nyss besök av två plåtslagarkarlar. Snart kan det vara så att vi har våra fönsterbleck att sätta på plats så är allt som har med fönster att göra färdigt - på utsidan!

2 kommentarer:

Emilie sa...

Det åker lastbilar uppför backen med grus här å, och ner kommer de tomma... men de har nog hållt på i ganska många veckor nu!

Farida sa...

jag har löst mysteriet! De åker till vägbygget efter rv50 såklart! men det är så fruktansvärt många som 2 lastbilar i halvtimmen och nästan hela dygnet. tror de har brådis eftersom vägen ska vara klar i oktober...