torsdag, juli 22, 2010

Snart så!

Idag har vi varit på banken å fixat med lånet på huset. Det är bara lite drygt en vecka kvar till vi flyttar till Viksjöfors nu! Var där idag och storshoppade, ett par träskor och filtar som budfirma Gryting handlat med sig till mig från Storstan! =)

Nu har jag en veckas hårt arbete framför mig med start imorn 6.30. Ska både jobba och flyttpacka, men det går nog ganska smidigt eftersom Jens åker bort å fiskar i några dagar från måndag! Jag är ju van att dubbelarbeta menar jag...

Nu ska jag kolla vädret imorn så jag kan planera morgondagens work-outfit! haha

3 kommentarer:

Emilie sa...

hmm, är lite avis, flytta vore kul men ändå inte, du vet hur jag menar! Säg till om du behöver hjälp... kanske är ledig nån gång :P

emzor sa...

jag hjälper gärna till med att bära prylar! budfirman rullar in lite cash nu, borde kanske starta eget? :)

Crille sa...

För er som törs läsa Julia Caesars förnämligas krönikor: de är en spark i baken på etablissemanget. Det är den enda svenska journalisten som törs ägna sig åt grävande journalistik i vissa obekväma frågor:

www.korta.nu/jc