onsdag, juli 14, 2010

Sommaren bara går å går...

Har verkligen inte haft ork att ens starta datorn de senaste veckorna...

Har haft väldigt hektiskt med nåt inplanerat varje helg sen första helgen i juni och jobbat för fullt dessutom... Kroppen mår väl sisådär efter denna tid och jag ska köra en snabbdetox med start imorn för att försöka rensa ut lite slagg.. Tjuvstartade med en springtur ikväll och blev väldigt stolt över mig själv när jag lyckades springa hela 1½ varv av slingan! (den är jättekort jag vet, men jag har inte sprungit på år å dar så jag är väldigt nöjd)

Jobbar imorn och på fredag sen är jag ledig till nästa fredag! Wiiii! Å nästa torsdag har vi möte med banken för att lägga upp lånen på huset. Har börjat packa lite smått inför flytten. 3 lådor med böcker... å det finns fler... måste åka å köpa fler flyttkartonger! haha

Förra helgen var det rockweekend. Trevligt som vanligt måste jag säga! Skulle kunna fortsatt leva på det viset i en vecka om det funnits möjlighet! ;)








3 kommentarer:

emzor sa...

jag tar med några stora kartonger från jobbet, typ 5 st eller?

Lilla07an sa...

Va snygg E va på den bilden då. Man kan nästan tro att hon är nykter. *s*
/M

Emilie sa...

Ohh, vilken vacker bild :) Har gjort en ny blogg förresten... ;)