onsdag, oktober 14, 2009

Lyft tack!

Just nu känns det så där tråkigt och negativt. Hade ett deprimerande möte på jobbet idag och situationen med jobb efter dessa två månader känns väl inte så där överdrivet positiv... Speciellt när jobben jag är utbildad för går till personer utan behörighet känns det visset... Funderar på om jag för 3.5 år sedan skulle ha sökt utbildning som lärare mot förskolan/fritids om jag vetat det jag vet nu... men sanningen är väl den att jag nog skulle ha gjort det i vilket fall som helst... Synd bara att man får lära sig en massa pedagogiska saker under skoltiden som man i arbetssituationen som den ser ut i kristider inte har möjlighet att förverkliga eftersom personaltätheten är noll och arbetet innebär barnpassning på lägsta nivå.

sur, vresig och deprimerad!

2 kommentarer:

emzor sa...

det är bara att hålla ut lite till för snart vänder det nog :)

Aspen sa...

haha ja dom säger det :) tack så mycket!