måndag, oktober 05, 2009

En smäll rakt i fejjan...

Skulle ju få höra om jag fick tjänsten jag var på intervju för i tisdags idag... Fick en smäll i ansiktet eftersom jag var så säker på att jag skulle få 50% fram till sista juni nästa och inte fick det! Istället fick jag 100% i 2 (TVÅ!) månader! Blev arg, besviken och kände mig ganska förd bakom ljuset eftersom mina medarbetare sagt att de ville att jag skulle bli kvar där... Tog ett tag att smälta, men efter lite samtal med mina medarbetare förstår jag lite mer varför det blev som det blev.. och det har inget med att jag skulle vara dålig, utan snarare att de vill ha mig där så många timmar om dagen som möjligt just nu. De 100% jag går på de närmaste två månaderna kommer sedan att gradvis bli färre % när den ordinaries sjukskrivning återgår till full tjänst gradvis.

Känns alltså trots allt bra nu och det är väl bara att inse att livet aldrig blir som man tror och tänker sig... Ingen räls att åka på här inte!

Tjingeling

1 kommentar:

MammaKarin sa...

Det kommer att lösa sig ska du se. Det har jag fått erfara och skam den som ger sig. Håller tummarna för dig.