söndag, april 26, 2009

Tänk att...

...nu är jag full igen å ska försöka blogga... Ibland går det bra å ibland inte.. Sitter dessutom vid Jens dator, vilket jag inte brukar eftersom jag har min egen lilla stjärna på den fronten! Har varit på Hela huset med min lovely kusin och väntar nu på att Jens ska höra av sig, så ska jag försöka göra en svampstuvning på cocosmjölk... får väl se hur det blir... hahahahah

(Stal nyss en öl av jens ur kylen och räknade inte med att den skulle vara full... är jag dum eller inte? har nu öl över hela mig.. hahaha)

Dagen har varit lång och forsätter i all oändlighet. Känns som att jag gjort mycket idag. Imorn ska jag vara barnvakt till Tindra och Mira. Tindra ska få hjälpa mig att kratta löv, medan Mira sover. Barnarbete är en underskattad företeelse!

Tjingeling!!

Inga kommentarer: