fredag, april 03, 2009

Duktig!

Imorse gick jag på en stavpromenad när jag vaknat. Gröt till frukost och sedan läsning av 2 engelska artiklar. Vid 12.30 åkte jag till Innantjära för att säga grattis till Storasyster och överlämna albumet jag pysslat med om kvällarna de senaste månaderna. Tror hon blev glad, eftersom hon sa att det var fint iaf!

När jag kom hem tog jag på mig mina gå-kläder igen och tog en promenad med Ami i en timme. Efter all smörgåstårta och kladdkaka kändes det som något behövligt! På vägen hem trampade jag ner i väldens djupaste vattenpöl på sidan av vägen. Detta när jag försökte undvika vattenpölen som befann sig vägen... Suck! Tur att det inte var långt hem...

Ikväll blir det lungt. Jens ska bort och jag blir ensam... Kanske ska jag passa på att studera lite engelska artiklar och avhandlingar närmare?
Tjingeling!!

1 kommentar:

emzor sa...

nej du ska chilla! :)