måndag, juli 09, 2012

Utökning

Funderar allvarligt på att utöka familjen med ännu en tjej. Jens är så manlig så det kan behövas lite mer girlpower här hemma tycker jag. Men det är inte bara det där med att skaffa större familj, så jag har mycket funderingar nu för tiden... Jag har ju haft de här funderingarna ganska många år, men det har liksom aldrig passat. Men nu ska jag ju vara hemma ända till januari å sen är Jens hemma ett tag så det känns som att det är nu eller aldrig.

Tog mod till mig i dag och ringde till en uppfödare som jag träffade en snabbis i lördags när jag var på hundutställning i Alfta. Så nästa vecka bär det av till kennel för att titta på liten whippetfröken! Sen så vet vi om jag blir blixtförälskad eller inte...

Så här kul hade Freya och Eddie på hundutställningen...



Inga kommentarer: