onsdag, juli 25, 2012

Sommarvärmen då?

Igår var jag på min allra första hundträning. Jag gjorde väl inte så där jättemycket, tittade mest vad de andra gjorde. Fokus var väl att Pilo skulle vara lite följsam med mig så här i början. Det var hon. Mot slutet kopplades de stora hundarna så släppte vi lös småttisarna på åkern. Jädrar i min låda vad Pilo kan kuta! Snabb som en vässla var hon! Kom tillbaka till mig gjorde hon oxå, utan att springa in i nåt gris-el-stängsel!

Just nu har min duktiga unge somnat själv på golvet (hon brukar alltså ligga å äta tills hon somnar för det mesta på kvällen). Räknar med att det är för natten. =) Hon har dessutom ätit en hel smakportion potatis och morot idag och en hel smakportion gröt ikväll.

Det är tur man inte bryr sig så där extremt mycket om vädret... Går iaf bättre att snickra om det inte är så hett! Slänger in ett bevis på att jag  faktiskt oxå har slagit i några spikar i panelen... =P



Inga kommentarer: