söndag, oktober 09, 2011

IKEA

Igår blev det hundutställning, IKEA, hm, sen hundutställning igen. Det kan ju inte hjälpas när hunden går vidare till final! Då måste man ju prioritera om lite i planeringen. Vi hade ju tänkt att hela eftermiddagen skulle ägnas åt shopping i Birsta, men så blev icke fallet. Hann med det som var viktigt och det är ju huvudsaken!

Shoppade lite kläder till mig själv som jag var i stort behov av på hm. På IKEA finner man ju alltid saker man är i behov av, oavsett om man tänkt det eller ej. Känner mig mycket nöjd med mina inköp. Dock måste jag på Dollar och kolla vidare på lite förvaringslösningar i form av plastlådor. Har flyttat ut mina gardiner och dukar från byrån till IKEAkassar för tillfället. Byrån kommer behövas till annat har jag kommit fram till...

Det roliga är att det troligtvis blir Sundsvall redan nästa helg igen för min del! Fast jag tror vi skippar Birsta då....

Inga kommentarer: