söndag, maj 16, 2010

Vad gör man...

... när tiden går så fort att man inte ens insett att mitten av maj redan passerat utan att man ens hann med?

Snurrigt nu. Snurrig vecka framöver. Helt packat schema alltså. Men jag måste ju erkänna att det känns lite skönt när veckorna är lite planerade och fulla av aktiviteter oxå!

Imorn är det husvisning som hägrar efter jobbet. På tisdag sitter jag i möte med miljö och byggnämnden hela dagen, sen blir det hoppträning på kvällen. Onsdag har jag långdag på jobbet och ska vara på möte med kretsstyrelsen samma minut som jag slutar. På torsdagen ska jag på ansiktsbehandling och vaxning efter jobbet å sen är ju veckan i princip slut. Kanske skulle boka in en dejt med Bea för övning av sån till begravningen till helgen? Bra idé!

Idag har jag varit i Viksjöfors och sprungit med Emma. Det var jobbigt, men välbehövligt! Har inte hunnit med att motionera på flera veckor. Inte så konstigt med tanke på att jag inte hunnit med att fatta vilken månad det är ens...

Inga kommentarer: