torsdag, april 01, 2010

magsjuk...

Hade en tuff dag igår. Jobbade 7.30-16, APT 16-18.30, möte 19.00-21.20, så jag hann inte äta nån middag... Slängde i mig ett paket nudlar när jag kom hem vid 22, sen gick jag å la mig ganska omgående. Vaknade vid 3 och mådde sjukt illa! En timme senare var det kört... inte nån kul morgon, eller dag för den delen! Har legat ner hela dagen (om jag inte sprungit till toan då)... Å andra sidan var det ju perfekt väder att ligga sjuk i.. Synd att jag missade att gå påskkärring bara!

1 kommentar:

Aspen sa...

Ja d är sjukt ja skulle tex inte ha nå emot att fortsätta betala för Irma. Är ju tragiskt vilka indrag dom funderar på att göra å gör man undrar ju ibland hur det ska sluta fast d förstås i denna kommun verkar d ju va viktigare med en bandyhall, självklart är d viktigare att babdyspelarna har tak över huvudet än barnen :p hoppas du kryar på dig!