tisdag, mars 30, 2010

En månad...

Snart har min första månad som heltidsarbetare, student på 50%, politiker in training och hoppryttare förflutit och jag må säga att det är ganska hektisk! Samtidigt så är det ju lite roligt oxå! Helgen som var förgylldes med fredagskväll på scandic och kommunkonvent med Centerpartiet. Lördagen var det distriktsstämma och söndagen hoppträning i Edsbyn. Det var dessutom deadline på hemtentan i fredags, men den hade jag gjort "klar" och lämnat in redan i torsdags! Faktiskt den hemtenta jag känt mig minst nöjd med hittills...

För övrigt så funderar jag vad alla myror gör inne i mitt badrum? De har som en liten stig från dörren till badkaret, kanske vill de ta över mitt badkar eller så finns det en myrstack där under (har inte vågat kolla)! I vilket fall som helst så är myrstigen mycket trafikerad för tillfället...

Inga kommentarer: