söndag, februari 28, 2010

Tröttast!!

Helgen har varit proppad med aktiviteter känns det som! I fredags insåg jag, efter lite koll på facebook att min genustenta skulle vara inlämnad den kvällen... Beslutsamt började jag på att skriva den och läsa litteraturen samtidigt eftersom jag inte hade hunnit med att läsa den än... 23.28 skickade jag in en färdigskriven tenta som eventuellt kan bli godkänd iaf!

Lördagen spenderades i Ljusdal på kurs med centerpartiet. Väldigt spännande och intressant! Efter hemkomsten åkte jag till Helena och Tomas för att sedan gå till Tranan där Markus spelade. Blev en sen natt och det jag var ganska trött när jag klev upp i dag. Men det vara bara att ta nya tag och samla krafter inför hoppträning i Edsbyn klockan 13. Träningen gick bra och var superjobbig! Jag måste se till att få bättre kondition! Är nu helt slut och skulle kunna gå å lägga mig på studs...

Inga kommentarer: