måndag, december 07, 2009

Luntan...

Idag hade jag fått ett stort brev på posten... Spännande tyckte jag och öppnade. Innehållet var en kallelse till möte med miljö- och byggnämnden, självklart på en dag som jag precis idag bestämt att jag ska jobba... (undrar om jag kan bråka å byta dag?) och därtill inbjudan till detta möte var en väldigt tjock bunt med papper som ska läsas igenom... Vad har jag gett mig in på? =S Har läst igenom det mesta och det är masor av bygglov och miljöfrågor som ska tas upp... Frågan är vad som förväntas av mig? Jag har ingen aning om vad jag ska göra på detta möte! Men det är väl det jag ska lära mig antar jag... Det mesta som ska tas upp är intressant iaf! =D

Nu måste jag gå å sova om jag ska orka hitta motivation för att stiga ur sängen och åka till jobbet imorn... Det är sjukt vad fort man tappar intresset för att kliva upp om mornarna när man varit "arbetslös" nästan en vecka!

Inga kommentarer: