tisdag, december 01, 2009

Bra dag..

Dagen började ok. Vaknade, borstade tänderna slet ut matlådan ur kylen och efter påklädning så åkte jag till jobbet. Förmiddagen flöt på bra, sen var det lunch. Mia värmde min matlåda och kom in med den till matrummet där jag satt med barnen och skulle äta. När jag öppnade matlådan var det inte den förväntade lasagnen där utan 3 kotlettskivor... Liten miss! Hur kunde jag vara så lat och inte se efter vad det bvar för låda jag tog ur frysen igår? SUCK! jaja, det var bara att snällt äta dessa 3 köttbitar till lunch. Det var alltså en matlåda som skulle ha kompletterats med något innehållande kolhydrater, som potatis tillexempel och ingen sås fanns heller så det blev ganska törrt...

När jag kom hem idag var jag duktig och skulle skriva arbetsansökan. Skrev klart och skrev ut. Ingen färg på pappret... Var tvungen att åka ner på stan och köpa ny patron och passade på att kopiera arbetsintyg och betyg samtidigt. Ganska skumt att jag inte hittade fler kopior, har för mig att jag kopierade upp en del tidigare i höstas... Men men.. Nu är det gjort och jag tror jag ska gå till ica och posta skiten nåt tag oxå... Btw så tycker iaf Gryting att mitt personliga brev är bra och hon skulle anställa mig! Så det är väl bara att hoppas att nåt av vikariaten i kommunen går till mig den här gången!!

Adjö

1 kommentar:

emzor sa...

det var ett asbra brev så kommer du få ett jobb. lätt!