torsdag, januari 17, 2013

jobb jobb jobb...

Typiskt att det var dags att börja jobba när jag började bli som bäst på att vara hemmafru. Men man ska ju sluta på topp sägs det! ;)

Första veckan på jobbet var rena rama döden för kroppen. Ovant att kliva upp, träffa folk och aktivera massa barn istället för att ligga å dra sig, mysa i sängen, umgås med vem jag ville och aktivera ett barn. Men efter 2 veckor gjorda så börjar jag komma in i rutiner och tankegångar!

Nu bakar jag kladdmuffins för fulla muggar. De har gräddats i 30 min nu å verkar aldrig bli klara... Återstår att se om jag får bjuda på cementmuffins imorn eller om de blir ätbara...

peace out!

1 kommentar:

MammaKarin sa...

Vad tiden har gått fort!!!!! Snart fyller ju tösen 1 år också. Hoppas det går bra att komma igång och jobba.