måndag, oktober 08, 2012

Nostalgi


Här bodde jag & Jens för 7 år sedan. Eller egentligen så flyttade vi för 7 år sedan efter att ha bott där i 1,5 år. Varken jag eller Jens har väl varit här sen dess. Jens faster bor mitt emot så det var henne vi hälsade på igår efter en visit hos Markus & Emma från lördagen. Det var nostalgi hela vägen från stan ut till Norra Ängby kan jag lova! Tänk att vi bodde där, å allt man gjorde och kom ihåg... Fantastiskt måste jag säga.




Efter bilåkande i X antal timmar var den här tjejen överlycklig att få vara hemma igen! På vägen ner åkte jag och Freya själva eftersom Jens redan var nere i Stockholm. Sjöng "imse vimse spindel" oavbrutet mellan Gävlebro och Dragongate, sen hade jag en gallskrikande unge till Uppsala. Annars gick resan ganska smärtfritt!

Resan hem gjorde vi många stopp + att vi hade pappan med som fick köra! =) Kan lova att både jag och Jens vara glada att vara hemma oxå. Skulle inte vilja bo där nere i smeten igen. hualigen! Största minuset med att komma hem var ju att huset var iskallt och mörkt eftersom jordfelsbrytaren löst ut. Skulle tro att det blir dagens projekt för Jens när han kommer hem från jobbet =P

Inga kommentarer: