tisdag, september 25, 2012

Heminredning

Jag börjar förstå det där med att heminredning är alla hemmafruars största intresse nu. Har ju själv varit hemmafru i 7 månader och börjar upptäcka fler och fler saker som går att förbättra och förändra. Helst skulle jag vilja göra om ALLT på en gång. Sån tur att jag har en förnuftig karl som stoppar mina ibland ganska idiotiska idéer...

För allvarligt, visst borde jag nöja mig med att vi förhoppningsvis får den nya ytterdörren insatt i helgen?

men... med en ny dörr så skulle jag ju vilja ha en ny hall. Pärlspont på väggarna och en ny byrå för förvaring av vantar, mössor och Freyakläder... bortslitning av korkmattan från trappen + vitfärg där.. ny dörr till badrummet.. Nytt golv i hallen och köket.. Nytt kök.......

Ja, ni ser. Mycket vill ha mer eller vad är det man brukar säga?

Får nog nöja mig med en ny dörr och önska mig en resa till IKEA för att inhandla ovanstående byrå... Älskar HEMNES-serien!

Inga kommentarer: