fredag, augusti 24, 2012

Utvisad!

För första gången i vårt snart 10åriga förhållande har karln varit utvisad ur sovrummet! När han hostar så att ungen väcks då får han faktiskt sova nån annanstans. Men det känns konstigt måste jag säga, när man är van att alltid ha honom nära, hur jobbig han än är om nätterna... =P

Idag klockan 15.59 stövlade jag in på Alfta plåtslageri för att göra en beställning av hundbur till bilen. Kände mig något dryg, men jag tror de vill ha kunder så det gjorde nog inget. Nu efter mycket om och funderingar har jag alltså beställt en bur som är lagom stor för bilen och ger plats till barnvagnen bredvid. Ett måste när man har hund OCH barnvagn (och barn naturligtvis). Om ca 4 veckor är den klar för leverans och jag kommer då vara några tusenlappar fattigare, men förhoppningsvis så är det värt pengarna!

Nu ska jag fundera ut varför jag är så skakis samt överlägga om jag ska åka upp till Mållången en sväng eller stanna hemma!

Inga kommentarer: