lördag, augusti 27, 2011

Sista fönstret sitter inne!! Jens håller på med utsidan nu bara sen är fönsterdelen av huset utbytt och klar! Han är duktig min Jens (även om jag tror att han inte klarat det utan mig..). Nu är det bara insidan kvar, men den tar vi det lugnt med. Funderar på att börja helrenovera ett helt rum för att se vad kostnaden hamnar på och så.. Men vi får se. Ändrat oss angående saker med huset har vi ju gjort en miljard gånger under det senaste året...

Gårdagen överlevdes utan missöden. Trots att det var det datumet... Jag hade "lyxfredag" vilket betyder att jag knappt var på jobbet igår. Sen åkte jag och klippte håret hos världens bästa Eva efteråt. Fick lite färg också!

Ikväll är vi bjudna på kalas hos Broman som fyller 30. Skojoigt värre!

1 kommentar:

emzor sa...

skönt med lite färg i håret! det känns så fräscht då! :)