söndag, oktober 24, 2010

Ont igen!

Kände mig pigg och alert imorse så jag gick ut å krattade efter frukosten.
  • kratta löv från singel är inte lätt
  • skottkärra är inte ett bra hjälpmedel
  • IKEA rules!
  • kratta inte i 4 timmar i följd som otränad!
Har alltså lite ont nu. Så där ont som jag hade för 4 veckor sedan när jag fick åka å akutmassera mig. Då hade jag dock inte gjort något. Nu har jag arbetat hårt. Har tagit voltaren, reliv och citodon. Funderade på tradolan, men insåg att det kanske skulle vara dumt... Det gör ont än men det är väl bara att hoppas på att det går över snart..


Kursen i helgen var trevlig och intressant. Resan dit gick förvånansvärt fort och jag hittade till Skanstull och Clarion Hotell utan problem. Väl där kände jag mig lite malplacerad. Helt sjukt att vara på ett hotell och bara checka in utan att betala och inte ha en aning om vad jag skulle träffa för folk eller vart vi skulle vara. Det visste inte han vid incheckningen heller...

Men som alltid så löser sig saker och ting. Jag hittade mitt rum, sen hittade jag en centerkvinna och sen började kursen! Mycket var repetition för mig och jag fick en hel del insikter under dessa två dagar.

På fredagkvällen åt vi helt sjukt god mat tillsammans och pratade så länge vi orkade var vakna. Jag gick och la mig ganska tidigt eftersom jag började känna av att jag klivit upp 5 på morgonen. Innan kursen började på lördagen åt vi sjukt god frukostbuffé. Kurser handlar mycket om att äta... haha

Extra plus från kursen är att vi fick en varsin fin bok! Älskar att få fina böcker! Sen fick vi såklart en massa annat material oxå.

1 kommentar:

emzor sa...

lät som en härlig helg! :)