lördag, augusti 15, 2009

Slavdrivarsyrra!

Denna vecka har kantats av träning, jobb och bilkörning. Lillasyster har varit perfekt som min pt och konditionen blir lite bättre för varje gång vi springer. Men då är hon hård oxå! Jag själv ligger inte på latsidan med att drilla henne heller. Igår tvingade jag henne att köra genom 3 trafikljus och en rondell första gången i manuellväxlad bil! Det gick bra, hur bra som helst!

I morse var vi ut å sprang innan frukost och nu ska vi ut å köra igen!

Tjingeling!!

1 kommentar:

MammaKarin sa...

Ja nu får Bea ligga i med körningen så det blir uppkörning på 18 års dagen (mitt i vintern). Kör hon hårt med dig på träning så får du köra hårt med bilträning åt henne. Tänk sedan vad hon ska få skjutsa oss ;-)

Jag ska börja på omvårdnad på Komvux t veckan + att jag ska jobba mina 86 % men det ska nog gå att få ihop hoppas jag.